Hey Syira here , nk kongsi psl kenduri kawen ptg tdyy . . Seyes best sgt2 , aq dtg lmbt skit coz aq terlewat bgon .. Mnea xyea , kol 5.30 pgy baru aq tido . . Pergh ! mmg penat lha kn . . Then , aq pown wt lha call me back kt membe aq , Teha . . Dy xblas msj or call aq pown . . Sure ! mesti dy membongkang lgyy nie . . Last2 aq salah , rupea-rupeanyea dy bgon kol 8 , but dlm kol 10 dy tertido lh plak . . Terbaik arr ko Teha :')
Then , mse uhh dy sempat lgyy online seblom nk kuar uhh . . Hahaha , dlm sejam mcm uhh dy lepak umah aq , then kytorang siap2 . . Mse aq nk pki lens uhh , perghh ! Mata sakit sgt2 dowhh ! Mungkin lens uhh dy nyea power dh xdea . . Tpyy , aq degil and keras kepala .. Aq tetap pakai walaupown sakit skit . .
Then , aq pown mulea lh gerak ke rumah adq angkt aq , Leesya . . Dy nie klo bersiap xyah citea lha kn ?! Lamenyea berkemain lgyy . . Dy suroo kytorang cpt2 , last2 . . Dy siap lambat , apea lha ko nie diq . . Hahaha , Chill lha :')
Sampai jea aq kt sne , aq duduk2 jap and salam2 ngn family aq . . Hahaha , sbnrnyea aq appy gy sane . . Alhamdulilah . . Haaa ! Mesti korang tertnyea-tnyea , spea family aq yg kawen kan ?? Hmmm , Ucu aq . . Warna tema dy ialah "Black and White" . . Haha , aq pki warna combine . . That is grey . . Haha , time uhh plak lh hujan kan . . Hmmm , hujan rahmat tu . . Aminn . . ~
Time aq smpi sne , mknan pergh ! ! My fav kowt , sambal ayam , sotong and rendang daging . . My goshh ! Membe and adq angkt aq bantai takot nk amik mknan larhh . . Last2 , aq panggil makcik aq . . Dorang baru akur cakap makcik and my mom . . Dorang just amik ciput2 jea , terutama adq angkt aq . . Malu agakx nyea lh kan . . Sedap sgt2 mknan kt citu . . Yummy , korang adea ? Xdeakn so , diam okay . . Hehe , joking . .
Then , lepas mkn gosip2 jup . . Then , balik lha . . Mata dh skit sgt2 , smpi skg . . Huh ! ! Risau nie . . Hanya sekadar sabar dan titis ubat mata jea lha yg boleyy aq wt kan ? So , I hope you all taw lha spea yg kawen kan ?! Hahaha , kn aq dh ckp . . Bkn aq yg nk kawen lerr --' . . Insyaallah , aq kawen lambat lgy . . Hahahaha =3




No comments:
Post a Comment